Lampu izgatavošanas nodarbība

NOLIKUMS

  1. Radošās nodarbības mērķis:

Veicināt bērnu iztēli, radošumu. Attīstīt STEAM iemaņas praktiskā darbā ar dažādiem materiāliem un procesiem, tai skaitā elektriskās ķēdes principu izpratni. Attīstīt roku veiklību un pacietību. Ieinteresēt attīstīt interjera noformēšanas iemaņas. Rosināt brīvo laiku pavadīt saturīgi un daudzveidīgi.

Radošās nodarbības vadība:

Darbnīcu organizē  RBJC „Daugmale’’ brīvā laika skolotāja I. Avotiņa.

  1. Radošās nodarbības vieta un laiks:
  • Pasākums norises datums: gada 18.oktobris.
  • Pieteikšanās radošai nodarbībai  RBJC „Daugmale’’ brīvā laikā (Latgales iela 279/7) pie dežuranta jeb e-pastā iavotina7@edu.riga.lv līdz 17.oktobrim.
  • Pasākuma norises vieta –  RBJC „Daugmale” brīvā laika zālē, Latgales iela 279/7.
  • Darbnīcas darbības uzsākums 14:00; noslēgums plānots 17:30.
  1. Radošās nodarbības norise:

14:00 Sagatavošanās nodarbībai .Materiālu izvietošana, darbu uzsākšana.  14:20 Pauze / vēdināšana.

14:30 Darba radīšana   14.50 Pauze/ vēdināšana.

15:00 Darbu radīšana   15:20 Pauze/ vēdināšana.

15:30 Darbu radīšana. 15:50 Pauze/ vēdināšana

16.00.Darbnīcas nobeigums, rezultātu izvietošana, fotografēšana, balsošana.

16:20 Balsojuma rezultātu apkopošana, apbalvošana.

  1. Radošās nodarbības dalībnieki:
  • Pasākumā piedalās brīvā laika „Daugmale” reģistrētie bērni un jaunieši 7-18 gadus veci; dalībnieku skaits –ierobežots, saskaņojot pieteikumu iepriekš.
  • Katrs pasākuma dalībnieks pilnībā uzņemas atbildību par savu rīcību pasākuma laikā.
  1. Radošās nodarbības kārtība:
  • Dalībnieki kopā ar pedagogu dodas uz zāli, kurā notiks radošā darbnīca, izvieto izejmateriālus- kartonu, plastmasas kārbas, krāsaino filtrpapīru, šķēres, lekālus, zīmuļus un LED diodes, AA baterijas, to stiprinājumus, ON/OFF slēdžus, vadus, lodāmuru, lodalvu.
  • Pedagogs uzklausa dalībnieku idejas, apkopo informāciju, iesaka savu versiju. Kopīgi izpēta piedāvātos attēlus un izzinošos Wiki materiālus ( piemēram : https://www.wikihow.com/Make-a-Simple-Electrical-Circuit), rod izpratni par elektriskās ķēdes saslēguma principiem.
  • Dalībnieki piegriež, līmē, skavo, aplicē savu darbu; pedagogs palīdz, sastiprina vajadzīgās detaļas, palīdz veikt vadu lodēšanu pie slēdža, gaismas diodes un koriģē darbus.
  • Dalībnieki veic noslēguma darbus, ievieto AA baterijas karkasā un pārbauda izstrādājuma tehnisko darbību, sakāro darba vietu un izvieto darbus fotografēšanai.

7.Apbalvošana:

  • Pedagogs izveido balsošanas veidni: https://ej.uz/rbjcdaugmale_lampa  un lūdz visus balsot tiešsaistē par kvalitatīvāko, skaistāko izstrādājumu.
  • Pedagogs apkopo balsošanas rezultātu un labāko godalgo ar diplomu.
  • Pēc apbalvošanas bērni izstāda savas lampas brīvā laikā.

Informācija: I. Avotiņa tel.67848955, e-pasts: iavotina7@pasts.edu.riga.lv.